In-utflyttning på ditt elabonnemang
När du flyttar in eller ut från en bostad behöver du meddela EON att elbonnemanget är korrekt registrerat. Tidigare har vi som hyresvärd kunnat göra detta.
Det är enkelt att anmäla flytten på något av följade sätt.
1) Via Mitt EON
- Logga in på Mitt EON med dina inloggningsuppgifter. Här kan du snabbt och smidigt registrera din flytt, få överblick över dina avtal och se annan viktig information.
2) Via telefon
- Ring vår kundservice på 0771- 22 24 24. Våra rådgivare hjälper dig gärna med att registrera flytten och svarar på eventuella frågor.
3) Via e-post
- Skicka ett mail till kundservice@eon.se med information om din flytt. För snabbare hantering, inkludera följande. Adress du flyttar från eller till, datum för flytt, ditt kundnummer (om du har det tillgängligt) kontaktuppgifter.
Komihåg att inte avsluta ditt elabonnemang innan ditt hyresavtal har upphört, då ditt elavtal ska följa hyresavtalet hela kontraktstiden.
Strömsunds hyresbostäder AB
Storgatan 19
833 33 Strömsund
Kontakta gärna
-
Strömsunds hyresbostäder
0670-169 55
Dela denna sida:
- Innehållsansvarig: Stefan Jönsson
Senast ändrad/granskad: